Santo Nero, Il
Ve dnech slavností věnovaných svatému Calogerovi se v malém městě děje něco iracionálního. Místní obyvatelé, kteří žijí s lhostejností k přítomnosti přistěhovalců, uctívají světce z Kartága, muže, který kdysi vystoupil z tajného plavidla stejně jako tisíce nelegálních přistěhovalců, kteří připlouvají k sicilským břehům.