dokumentární, historický
Muž objeví letecké artefakty svého dědečka z první světové války a zahájí 14letou rekonstrukci stíhačky Bristol Scout. Chce tak uctít první letce a proletět se ikonickým letounem nad bojišti, kde kdysi létal jeho dědeček.