Rookie Robot Explores the World
Roboti se také musí učit! A náš zvědavý robůtek Rookie objevuje svět, poznává kamarády a zažívá dobrodružství. V každém díle se učí něco nového a inspiruje malé diváky k tomu samému. Díky jednoduchým kresbám se s ním snadno ztotožní. Roztomilé postavičky a okouzlující příběhy si zamilují nejen předškoláci, ale celá rodina. Rookieho dobrodružství ožívají s chytlavou hudbou a zvuky, bez mluveného slova. Rookie Robot ale není jen zábavný seriál – učí důležité hodnoty, jako je respekt k ostatním a k naší planetě.
Rookie najde ztracené netopýří mládě a dostane skvělý nápad, jak ho vrátit rodině.
Legrační papoušek si vystřelí z Rookieho, než se oba mistrovsky naučí jeden druhého napodobovat.
Mejdan! Začínající DJ rozjíždí párty a jeho kámoši mu dělají společnost na parketu.