Travel Man se vrací! Uznávaný režisér, autor a herec Richard Ayoade, který získal cenu BAFTA, bude i v této řadě pokračovat ve svých cestovatelských dobrodružstvích se slavnými přáteli. V dlouho očekávaném vánočním speciálu se k němu připojí oblíbená hollywoodská bavička Rebel Wilsonová, aby s ním vyrazila do Florencie.
Travel Man se vrací! Uznávaný režisér, autor a herec Richard Ayoade, který získal cenu BAFTA, bude i v této řadě pokračovat ve svých cestovatelských dobrodružstvích se slavnými přáteli. V dlouho očekávaném vánočním speciálu se k němu připojí oblíbená hollywoodská bavička Rebel Wilsonová, aby s ním vyrazila do Florencie. Richard se toho bude snažit vidět a zažít co nejvíc, zatímco bude podrobovat takzvané turistické atrakce svému neúprosnému zkoumání.