Vydejte se s Richardem Ayoadem na krátkou dovolenou trochu jinak. Uznávaný režisér, autor a herec Richard Ayoade, který získal cenu BAFTA, má problém, nerad jezdí na dovolenou. Cestování je pro něj nudné, náročné a trvá příliš dlouho. Musí existovat způsob, jak ho udělat zábavnějším, efektivnějším a méně únavným. Richard se snaží vytěžit z dovolené co nejvíce, a to za co nejkratší dobu.
Vydejte se s Richardem Ayoadem na krátkou dovolenou trochu jinak. Uznávaný režisér, autor a herec Richard Ayoade, který získal cenu BAFTA, má problém, nerad jezdí na dovolenou. Cestování je pro něj nudné, náročné a trvá příliš dlouho. Musí existovat způsob, jak ho udělat zábavnějším, efektivnějším a méně únavným. Richard se snaží vytěžit z dovolené co nejvíce, a to za co nejkratší dobu. Je chladný, vypočítavý a nemilosrdný. Toto je cestování bez slitování. V tomto speciálu se k Richardovi Ayoadeovi přidá komik David Baddiel a společně se vydají na krátký sezónní výlet do Jordánska, kde navštíví divy světa, dechberoucí pouště, přesolená moře a vydají se po stopách proroků a legend.