Správkyně parku Megan Patelová nedokáže pochopit okolnosti smrti svého bratra, a tak se vydává po jeho stopách do rozlehlého borovicového lesa. Les se kolem ní ale začne měnit, načež Megan dorazí na místa, o kterých nemá tušení, jak se tam dostala, zatímco ji dále do hlubin lesa táhne něco temného a nebezpečného, čemuž se jí nemusí podařit uniknout.