Vydejte se na osobní cestu s EDM umělcem a držitelem několika platinových alb, Zeddem. Prozkoumejte nové teritorium s jeho albem True Colors po boku jeho nejvášnivějších fanoušků a prožijte vystoupení, jaké jste ještě neviděli.