Bílí muži neumějí skákat
Billy Hoyle (Woody Harrelson) a Sidney Deane (Wesley Snipes) je nepravděpodobná dvojice basketbalových podvodníků. Spojí se, aby podváděli na hřištích v Los Angeles, a rozehrávají hru, která se rychle stává nebezpečnou, ale i vtipnou.