Transhumance - Routes of a Disappearing Life
Španělská rodina každoročně převádí 3 200 zvířat po dechberoucích starobylých stezkách na koňském sedle. Zachovávají tak způsob života a péče o půdu starý stovky let, známý jako transhumance. Tváří v tvář moderním hrozbám se jejich odolnost stává svědectvím o tom, co lze zachránit, když lidé bojují za to, na čem záleží.