Cicliste Per Caso - Grizzly Tour
Dokumentární film vypráví příběh dvou žen cestujících na kolech napříč Spojenými státy, z Kanady do Mexika podél Kontinentálního rozvodí Ameriky. Jedinečné putování nejodlehlejšími místy Skalistých hor, nedotčenou přírodou plnou divokých zvířat. Epická cesta dlouhá 4 000 kilometrů a se 60 000 metrů stoupání, během které musely den za dnem posunovat hranice svých sil a zranitelnosti a která otestovala pevnost jejich vztahu. Protože každá cesta je příběhem lásky.