Un Pasteur
Mladý pastýř Félix žije ve francouzských Alpách osamělým životem, při kterém jako by se zastavil čas. Po stovky kilometrů dlouhé pouti přes rozlehlé holé hory převádí stádo patřící jeho rodině. V odlehlém světě čelí nejen všem živlům, ale také neviditelnému predátorovi, který se plíží pastvinami: vlkovi.