Stockholm je pod vodou. Stanice modré linky metra jsou nejstaršími zbývajícími orientačními body města. Život v nich pokračuje jako dřív. Lidem sice hrozí rozdrcení narůstajícím tlakem vody, ale Nikki si nejvíc přeje, aby se k ní vrátil její bývalý přítel.
Stockholm je pod vodou. Stanice modré linky metra jsou nejstaršími zbývajícími orientačními body města. Život v nich pokračuje jako dřív. Lidem sice hrozí rozdrcení narůstajícím tlakem vody, ale Nikki si nejvíc přeje, aby se k ní vrátil její bývalý přítel. Tématem filmu je tunelové vidění a cesta nás všech ke zkáze.