drama, romantický
Hudebník Noah a studentka Katrina se vrací do tropického ráje, kde se do sebe zamilovali, aby oživili svůj vztah. Odmítnutá žádost o ruku však promění ostrov ve vězení plné zármutku. Noah se ocitá na pokraji zoufalství a má poslední šanci si uvědomit, že zlomené srdce je i srdcem otevřeným.