Aristide Maillol : La quête de l’harmonie
Umělec Aristide Maillol se snažil prosadit tím, že ve svých dílech zachycoval podstatu přírody. Tento film sleduje jeho neúnavné pátrání po harmonii a mapuje jeho vývoj od malby přes tapiserie až po sochařství, kde se stal mistrem formy a klíčovou postavou umění.