True Heroes of Jamestown
Dokument zkoumá příběh prvních polských osadníků v Americe a jejich roli při vzniku kolonie Jamestown. Věnuje se pečlivému oddělení historických faktů od tradovaných mýtů a přináší nový pohled na jejich význam pro zrod Spojených států.