Gorals, The: Highlanders of Carpathia
V malebném polském Podhalí nahlédneme do života čtyř mužů, kteří ztělesňují tradiční profese, jako je kolář a pastýř. Uprostřed bohaté tapiserie polské horalské kultury prozkoumáme, jak je náročné sladit staré tradice s požadavky moderního světa.