Emma
Film o pomstě Emmy a léčebně jako mnoho jiných, kde jedinec neexistuje. „Nejlepší bude, když si na to zvykneš,“ říkají ostatní dívky. Emma si však nezvykne. Navzdory potlačované vděčnosti léčebně, která jí pomohla zbavit se drog, si Emma zvolí jinou cestu – svou vlastní! Emma je o odvaze, poctivosti, naději, radosti a především o lásce k životu.