Iwájú: A Day Ahead
Dokumentární speciál „Iwájú: Nový den“, natočený na třech kontinentech, vypráví příběh africké společnosti Kugali, která vydává komiksy, a jejích zakladatelů, kteří si splnili sen a vytvořili ve spolupráci s Walt Disney Animation Studios původní animovaný seriál. Dokumentární snímek natočil tým ABC News Studios spolu s Walt Disney Animation Studios.
Dokumentární speciál „Iwájú: Nový den“, natočený na třech kontinentech, vypráví příběh africké společnosti Kugali, která vydává komiksy, a jejích zakladatelů, kteří si splnili sen a vytvořili ve spolupráci s Walt Disney Animation Studios původní animovaný seriál. Dokumentární snímek ukazující, že když se setká talent s příležitostí, je možné všechno, natočil tým ABC News Studios a Walt Disney Animation Studios. Ten divákům představil i sérii: „Do neznáma: Jak vznikalo Ledové království 2“.