Krvavý příliv
Světem zmítá globální krize a jaderná ponorka USS Alabama dostane nepotvrzený rozkaz odpálit jaderné rakety a tím odstartovat třetí světovou válku.
Ve strhujícím akčním dramatu, který oslnil diváky i kritiku, září hvězdy jako je Gene Hackman, Denzel Washington, Viggo Mortensen a James Gandolfini. Světem zmítá globální krize a zkušený veterán Frank Ramsey (Hackman), velitel jaderné ponorky USS Alabama, a nově přidělený první důstojník Ron Hunter (Washington) jsou s celou posádkou vysláni do nebezpečné akce, která může odstartovat třetí světovou válku. Mezi oběma muži však narůstá napětí, které se prudce vyhrotí po nepotvrzené zprávě o odpálení ruských raket. Hunter odmítne splnit kapitánův rozkaz, a na palubě ponorky vypukne vzpoura, zatímco se svět ocitá na samém pokraji jaderné katastrofy.