akční a dobrodružný, thriller
Owen Wilson a Gene Hackman hrají hlavní role v příběhu námořního navigátora, který se dá na útěk před nelítostnými nepřátelskými jednotkami, když je jeho letadlo sestřeleno nad nepřátelským územím.
Poté, co je sestřelen pilot, který se snaží uniknout pronásledující armádě, zjistí velící důstojník, že jeho záchrannou operaci brzdí politika, která pilota nutí utíkat daleko z cesty.