L'eroe
Giorgio je průměrný reportér, jehož kariéra nikam nevede. Ve chvíli, kdy mu hrozí vyhazov, ale dostává šanci v podobě šokujícího únosu synovce místního podnikatele. Ponoří se do příběhu a doufá, že z něj tento případ konečně udělá hrdinu.