dokumentární, přírodopisný
Devět vědců se vydává na neobvyklou výpravu do Antarktidy – na palubě malé plachetnice. Tento dokumentární příběh nabízí intimní pohled na to, co znamená žít a pracovat bok po boku v neúprosných podmínkách, a zároveň reflektuje širší kontext rychle se měnícího klimatu, hrozící ekologické destrukce a současného ducha environmentálního myšlení.