Hard Times
Vesnice Kilcoulin's Leap byla kdysi prosperujícím lázeňským městem se slavnou Svatou studnou, ale nyní nabízí jen málo pracovních příležitostí. Když skupina přátel vymyslí plán na únos zásilky Viagry a její prodej, nepočítají s agresivní reakcí výrobců. V panice ukryjí náklad Viagry do městské Svaté studny.