Inspirováno neuvěřitelným skutečným příběhem Josepha Bologne, Chevalier de Saint-Georges. Nemanželský syn africké otrokyně a francouzského majitele plantáží, dosáhne ve francouzské společnosti nečekaného úspěchu jako oslavovaný skladatel houslové hudby a šermíř, navíc prožije nešťastnou lásku a u Marie Antoinette a jejího dvora upadne v nemilost.