Szenen Meiner Ehe
Dva bývalí partneři se po letech náhodně setkávají a konfrontují s tím, kým dnes jsou. Tento intimní a osobní dokument zkoumá proměnlivost lásky a jemnou dynamiku vztahu, nejmenší jednotku společnosti. Jedná se o osobní pohled na tajemství lásky a realitu života.