Silné hlasy: Hudba z filmu Wakanda nechť žije
Ludwig Göransson do hudby k filmu Wakanda nechť žije vplétá hudební motivy z Nigerie a Mexika.
Ludwig Göransson v Mexiku spolu s dalšími umělci vytvářejí zvuky pro postavu Namora.