Shrek
Prožijte si každý okamžik! Odvážný Shrek pátrá se svým kamarádem, užvaněným Oslíkem, po krásné princezně Fioně. Za její záchranu chce od intrikána lorda Farquaada získat zpět svou milovanou bažinu.