Kocour v botách
Milovali jste ho ve Shrekovi a teď v tomto zábavném filmu zjistěte, jak jedinečný kočičí dobrodruh přišel ke své slávě a velmi velkým botám. Milovník, bojovník a psanec Kocour v botách (Antonio Banderas) zažívá největší dobrodružství svých devíti životů, když se spojí s Čiči Tlapičkou (Salma Hayeková) a Valdou Cvaldou (Zack Galifianakis), aby se utkali s nechvalně proslulými Jackem a Jill.