Magie vzhůru nohama
Nory a její nejlepší kamarádka Reina začínají studovat magii na Akademii mouder, kde Nory díky svým poruchovým schopnostem skončí ve třídě pro studenty s magií vzhůru nohama neboli úplně divnou magii!
Třináctiletá Nory a její nejlepší kamarádka Reina začínají studovat magii na Akademii mouder, kde Nory díky svým poruchovým schopnostem skončí ve třídě pro studenty s magií vzhůru nohama neboli úplně divnou magii. I když mnozí věří, že unikátní schopnosti lidí s magií vzhůru nohama z nich činí cíl nebezpečné stínové magie, Nory a její spolužáci se rozhodnou všem dokázat, že magie vzhůru nohama strčí ty ostatní typy magie do kapsy!