Lugar En El Cine, Un
Řecký režisér Theo Angelopoulos se vydává na cestu z Atén do Ostie, kde tragicky zemřel Pier Paolo Pasolini. Španělský režisér Victor Erice nabízí svůj pohled z vlakového nádraží ve Španělsku. V Itálii svými postřehy přispívají Tonino Guerra, Ninetto Davoli a Nico Naldini. Pasoliniho hlas doplňuje historickou a filmovou cestu těchto tří filmařů.