The Cull: Scotland's Deer Dilemma
Na Skotské vysočině zuří bitva o budoucnost země a jejího největšího savce: jelena. Film zkoumá vášnivou debatu mezi vlastníky půdy, ekology a hajnými a odhaluje složité dilema, jak spravovat skotskou divočinu.