Zlodějka knih
Geoffrey Rush and Emily Watson hrají v tomto působivém filmu natočeném podle stejnojmenného bestselleru o dívce (Sophie Nélisse), která během druhé světové války v Německu mění životy lidí kolem sebe.
Geoffrey Rush a Emily Watson hrají v tomto úžasném a inspirativním filmu natočeném podle stejnojmenného bestselleru. Hlavní postavou je Liesel (Sophie Nélisse), dívka adoptovaná německým manželským párem (Geoffrey Rush a Emily Watson), který skrývá před nacisty židovského uprchlíka (Ben Schnetzer). Liesel brzy zjistí, že slova a fantazie představují svět, kam může utéct před vším, co se kolem její rodiny děje.