The Lodge
Skye se spolu s otcem přestěhuje na venkov, kde má pomáhat s provozem hotelu. Nový začátek není snadný, a přestože má na telefonu svého nejlepšího kamaráda Joshe, poznávání nových přátel může být pořádně matoucí.
Skye se spolu s otcem přestěhuje na venkov, kde má dědečkovi pomáhat s provozem hotelu. Brzy zjistí, že navazování nových přátelství může být pořádně matoucí. Když Skye přijede, Ben a jeho nejlepší kamarád Sean trénují na národní finále a je jasné, že mezi nimi nyní panuje rivalita nejen v oblasti cyklistiky. Noah a Kaylee jsou blízcí přátelé, které spojuje láska k hudbě. Když natáčení reality show Danielle obrátí pozornost na Skyeinu snahu zachránit hotel před prodejem, zapletou se všichni do vzrušujícího a dramatického dění kolem hotelu.