drama, dokumentární
Kevin Costner uvádí speciál o neobyčejné cestě Marie a Josefa. Sledujte, jak čelí útrapám, zkouškám i triumfům spojeným s narozením Ježíše Krista, a objevte tak v novém světle skutečný smysl Vánoc.