Breslau
Je rok 1936. V Berlíně se blíží 11. olympijské hry. Mezitím se v Vratislavi odehraje brutální vražda. Kontroverzní, ale efektivní policejní komisař polského původu Franz Podolsky je jediný, kdo může záhadu rozluštit. Začíná nebezpečná hra s vrahem, která ohrožuje jak jeho kariéru, tak osobní život.
Je rok 1936. Blíží se 11. olympijské hry a oči celého světa se upírají na hlavní město Třetí říše. Mezitím se ve Vratislavi odehraje brutální vražda, která může zničit celou propagandistickou kampaň a narušit velkou sportovní událost. Jediný, kdo může vyšetřování včas uzavřít, je policejní komisař polského původu Franz Podolsky. Podolsky, známý svými kontroverzními, ale účinnými metodami, se ocitá tváří v tvář nastupujícímu zlu. Zatímco čelí svým vlastním démonům, začíná s vrahem nebezpečnou hru na kočku a myš, která ohrožuje jak jeho kariéru, tak osobní život.
Dvě vraždy v hotelu ve Vratislavi v roce 1936 navždy změní život jednoho detektiva.
Hrůza ve Vratislavi. Ne každý chce, aby byl Vypalovač očí nalezen. Podolsky má však novou stopu.
Podolsky je plný pochybností. Je pod tlakem, aby případ uzavřel. Jeho život se hroutí.
Další oběť šokuje město. Podolsky se musí vrátit, i když jeho mysl balancuje na hraně.
Ve stínech podzemí se skrývá pravda, která by mohla zničit kariéry a zmařit vyšetřování.
Lena je v nebezpečí. Nahrávka odhaluje tajemství a stopu vedoucí přímo k šokující minulosti.