Les Diseurs de Vérité
Film zachycuje nebezpečný život disidenta v Alžírsku. Satirické sloupky novináře Sahafiho vyvolají několik pokusů o atentát. Čelí tak volbě: uprchnout jako azylant, nebo zůstat a riskovat krutou smrt. Rozhodne se zůstat a bojovat za pravdu v zemi, kde slova mohou být rozsudkem smrti.