Razzia sur l'Atlantique
Zahraniční rybářské flotily nelegálně plundrují západoafrické vody a ničí místní populace ryb. Senegalským rybářům hrozí zkáza a musí volit mezi migrací a smrtí. Někteří se však brání a požadují, aby jejich živobytí před tímto drancováním chránila jejich vláda.