Resident Evil: Afterlife
Milla Jovovich se vrací ve čtvrtém filmu jako Alice, která pokračuje v boji proti smrtícímu viru měnící nevinné lidi v zombie a snaží se najit ty přeživší a odvézt je do bezpečí. Její boj s Umbrella Corporation nabírá na obrátkách, ale Alici se dostane nečekaná pomoc od starého přítele. Nicméně příslib útočiště v L.A. se změní v hrozivou past, když se zde z nenadání objeví tisíce zombie. Alice a její přátelé musí opět bojovat o přežití.
Čtvrtý díl úspěšné série RESIDENT EVIL: AFTERLIFE opět vychází z populární videohry. Ve světě zničeném virem, který mění lidi v nemrtvé, Alice (Milla Jovovich) dál hledá přeživší a snaží se je odvést do bezpečí. Její smrtící boj s korporací Umbrella se stupňuje, ale nečekaně jí pomůže starý známý. Nová stopa slibuje bezpečné útočiště a zavede je do Los Angeles. Město je ale zaplavené tisíci nemrtvých a Alice se svými druhy se chystá vkročit do smrtící pasti.