Resident Evil: Apokalypsa
Alice jen o vlásek unikla hrůzám podzemního komplexu Úl a už se zase vrhá do války mezi živými a nemrtvými. Spojí síly s elitní jednotkou vojáků, kterou vedou Valentine a Carlos. Společně musí zachránit pohřešovanou dceru doktora Ashforda, tvůrce mutujícího T-viru.