Resident Evil: Odveta
Smrtící T-virus společnosti Umbrella Corporation se šíří po celém světě a mění obyčejné lidi v legie nemrtvých. Lidstvo je na pokraji vyhynutí a má jedinou naději: Alice (Milla Jovovich). Ta je na misi a probíjí se městy i kontinenty, to vše uvnitř hlavního výzkumného zařízení společnosti Umbrella.
Smrtelný virus společnosti Umbrella Corporation dál pustoší Zemi a mění světovou populaci na legie masa, které jedí Nemrtví. Jediná a poslední naděje lidské rasy v podobě ALICE (Milla Jovovich), se probudí v srdci nejtajnější operace společnosti Umbrella a odkrývá víc o své tajemné minulosti, jak dále pátrá v komplexu. Alice, bez bezpečného útočiště, pokračuje v honbě na ty, kteří jsou odpovědni za šíření epidemie; honbě, která jí dovede z Tokya do New Yorku, Washingtonu a Moskvy a vyvrcholí ohromujícím odhalením, které ji donutí znovu přemýšlet o všem, o čem si dosud myslela, že je pravda. Alice, které pomáhají noví spojenci a staří přátelé, musí bojovat tak dlouho, aby přežila a unikla nepřátelskému světu na pokraji zapomnění. Konec se blíží.