Kumail Nanjiani: Noční myšlenky
Kumail Nanjiani se po téměř deseti letech vrací do Chicaga, kde se stand-upem začínal. V novém speciálu si vezme na paškál úzkosti, nástrahy nákupu drog před legalizací a hlavně léky pro kočky.