Bill Burr: Roky k zbláznění
Roky k zbláznění jsou nejnovějším hodinovým speciálem od jednoho z nejlepších stand-up komiků současnosti. V představení, které může být zatím jeho nejosobnější a nejintrospektivnější hodinou vůbec, Bill přichází s vtipným přístupem ke všemu od mužského smutku po rady k randění.