Sebastian Maniscalco: To se nemělo stát
Sebastian Maniscalco natočil svůj speciál „It Ain't Right“ v legendární chicagské aréně United Center a se svým jedinečným štiplavým humorem se v něm naplno pouští do rodinných situací, stárnutí a maličkostí, které nás všechny štvou.