Chris Distefano: Prostě pech
Chris Distefano se snaží být co nejlepším otcem. Jenže v dnešní době platí, že slova mluví hlasitěji než činy – a tak Chris sice jedná se správnými úmysly, ale ne vždy podniká ty správné kroky.