Southern Tales
Připojte se ke známým lyžařům Thibaudovi Duchosalovi a Lucasi Swieykowskému, kteří se pokusí během jednoho týdne zdolat a sjet na lyžích tři nejvyšší patagonské sopky. Bojují s extrémním počasím a zrádnými podmínkami a spoléhají se na instinkt, aby zvládli ledové teploty a omezenou viditelnost. Podaří se jim to, nebo je příroda donutí misi opustit?