In Oranje
Remco, talentovaný dvanáctiletý fotbalista, sní o tom, že bude hrát za nizozemský národní tým. Jeho otec Erik je jeho největším fanouškem, zatímco matka Sylvia vede domácnost, kde se všechno točí kolem fotbalu. Když se však Remco zraní a Erik dostane infarkt, dojde k tragédii.