Vermist
Když je šestnáctiletá Evi přistižena svým přísným otcem v klubu s chlapcem, uteče. Přestože to vypadá jako typická pubertální vzpoura, Walter Sibelius, vedoucí oddělení pro pohřešované osoby, to nepodceňuje. Zahajuje rozsáhlé vyšetřování, odhodlaný odhalit pravdu o jejím zmizení.