Day Zero
Vodní krize v Kapském Městě je varováním pro budoucnost měst po celém světě. Dokument odhaluje příčiny, dopady i kroky vlády ke zvládnutí katastrofy a přináší důležitá ponaučení v době, kdy odborníci varují, že do roku 2050 bude nedostatkem vody ohrožena čtvrtina světových měst.