Cities Reinvented New York - Tokyo - Singapore
Od stárnoucí infrastruktury New Yorku přes dopravní systémy Tokia až po zelené inovace Singapuru. Film zkoumá, jak se tři ikonické metropole přetváří. Každá čelí jedinečným výzvám v závodě o vybudování udržitelných a konkurenceschopných měst budoucnosti.