Die Unsichtbaren
V odlehlém azylovém středisku v Eisenhüttenstadtu se protnou osudy tří mužů. Wasim ze Sýrie, Mathew z Keni a Gedeon z Kamerunu jsou uvízlí na izolovaném místě a s nejistou budoucností čelí neosobní byrokracii německého azylového řízení.